SVEIKI
Sekite naujienas mūsų socialiniuose tinkluose!
Ačiū, kad sekate mus!
  • No products in the cart.
  • No products in the cart.

Pirkimo taisyklės

Prekės yra pristatomos Lietuvoje po 1-2 darbo dienų iš karto po apmokėjimo. Jeigu prekės sandėlyje neturime pristatymas gali užtrukti 1-3 savaitės. Jeigu prekių sandėlyje neturime, pirkėjas yra informuojamas apie tai asmenine žinute, mobiliuoju skambučiu arba el.paštu. (DĖL COVID-19 KARTAIS “OMNIVA“ PRISTATYMAS GALI VĖLUOTI)

Lietuvoje: Pristatymas per “VENIPAK“ kurjerį. Pristatymo terminas 1 d. d.
Lietuvoje: Pristatymas „OMNIVA“ paštomatus 1-2 d.d

Kaitinančios cigaretės ir jų priedai parduodami tik asmenims sulaukusiems 18 metų!
Įsigydami prekes internetu ir sutikdami su taisyklėmis, patvirtinate, kad paskyroje nurodyta informacija yra teisinga. Už melagingą informaciją pateiktą paskyroje atsako klientas įstatymų numatyta tvarka.
Kilus įtarimui dėl kliento amžiaus, MB, „Karštas Dūmas” pasilieka teisę reikalauti pirkėjo tapatybę patvirtinančio dokumento.

Garantinio aptarnavimo terminas:

“CloudSmoke“ parduodamiems produktams suteikiamas didžiausias garantinio aptarnavimo terminas 12-24 mėnesiai nuo prekių įsigijimo dienos. Skirtingų produktų (modelių, gamintojų ir pan.) garantino aptarnavimo terminas gali skirtis. Kiekvienai prekei taikomą garantinio aptarnavimo terminą rasite jos išsamiame aprašyme.

Garantinio aptarnavimo taikymas

Garantinis aptarnavimas yra taikomas tik elektroninei el. cigaretės įrenginio daliai (baterijų modifikacijoms, baterijoms ir pan.)

Garantinis aptarnavimas netaikomas:

Jeigu įrenginio baterija yra mechaniškai pažeista (buvo ardyta arba yra sulaužyta);
Jei įrenginys buvo netinkamai eksploatuojamas (naudojamas ne pagal paskirtį arba naudojamas kitaip, nei nurodyta įrenginio vartotojo atmintinėje);
Jei įrenginio garantinio aptarnavimo laikotarpis yra pasibaigęs.
Garantinis aptarnavimas taip pat nėra taikomas greit susidėvinčioms įrenginio dalims, tokioms kaip kaitikliai, kandikliai, kaitinimo galvutėms.

PINIGŲ GRĄŽINIMO GARANTIJA
„Cloudsmoke” savo klientams suteikia galimybę be jokios rizikos išbandyti prekes prieš jas įsigijant. Jeigu Jūsų įsigyta prekė netenkina Jūsų poreikių, per 14 kalendorinių dienų nuo jos įsigijimo grąžinkite ją mums ir atgaukite sumokėtus pinigus.

Pastaba: iš Jums grąžintinos sumos bus išskaičiuotos greit susidėvinčių įrenginio dalių (kaitiklių, kaitinimo galvučių ir kandiklių) kainos. Joms pinigų grąžinimo garantija nėra taikoma!
Pastaba: CCOBATO prekių grąžinimas netaikomas.

Pinigų grąžinimo garantija netaikoma:

Prekėms esant pažeistos prekinės išvaizdos (nusitrynę dažai, yra subraižymų, kitų mechaninių pažeidimų);
Prekėms esant sugadintoms dėl kliento kaltės;
Prekėms esant grąžinamoms be originalios pakuotės, ne pilnos komplektacijos ir pan.

PINIGŲ GRAŽINIMO PROCESAS

Siekdami susigrąžinti pinigus už Jūsų poreikių neatitikusią prekę, Jūs galite:

Grąžinti prekę į CloudSmoke parduotuvę, kurioje įsigijote šią prekę: CloudSmoke administracijai įvertinus prekės būklę su Jumis bus susisiekta dėl pinigų grąžinimo.

Grąžinti prekę į CloudSmoke biurą: susisiekite su CloudSmoke administracija pagalbos telefonu arba elektroniniu paštu ir išsiųskite Jūsų poreikių neatitikusią prekę į CloudSmoke biurą Siuntoje pridėkite trumpą problemos aprašymą, bei kontaktus, kuriais įvertinus prekės būklę, su Jumis bus susisiekta dėl pinigų grąžinimo ar prekės pakeitimo. Po prekės išsiuntimo susisiekite su CloudSmoke administracija pagalbos telefonu arba elektroniniu paštu ir pateikite siuntos numerį.